Isnin, 11 Oktober 2010

hari ini.. hari aku... :P

aku terlalu boring hari ni...
hari sendiri sedunia..
sok ada tourism presentation...
td ada bc blog diana ishak.. harap dia x apa2.. n ada miracle... AMIN...
mau tau npa aku sndri2 ari ni????
sb 2 org member aku ni .. sibuk buat asshitmen... :P bahasa up sikit bah...
mau tau napa aku x buat???
sb aku pemalas...
uit2... HELLO.... sori sikit... aku da buat OB tau...
hahahahahahaha bah... onestly... ada la jug ku bantu2 ckit...
tp yg sedihnya.. buku MA ku bnyk hilang page...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GERAM SANGAT SAMA KEDAI FOTOSTAT d DBYU 2... bikin panas... bayar sama harga.. tp ada pla page yg ilang entah kemana...
ada plak buku entre ku... x pla ilang.. tp berdouble2...
patut ka aku mengamuk??? huahuahuahuahuahua... patut3...
:P... aku buring.. ni pun punjam lappy + brdbnd kawan untk update blog ku...
rumate aku smua da kuar...
tinggal la aku sendiri.. huahuahuahua...
sendiri... tertinggal sepi.. membawa diri...
hahahaahahahhahaahahahahahaha
me my self.. love me.... AZLAN.. miss u dear...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan