Jumaat, 15 Oktober 2010

hujan...

aku mau crita ni.. pasal aku punya bilik...
huhuhuhuhuhu walaupun agak luas..(boleh tahan la luasnya.. sb agak2 d tengah2 bilik ni boleh buat kuak lentang lagik..:P )
yg aku amat2 bangga ngn keajaiban bilik ku ni...
asal jak ari ujan.. air kompom masuk...
(mesti ka bangga???? hahahahah)
bila jak time ujan.. kmi 1 bilik pasti akan mengalami banjir...
sapa yg bertanggung jwb???
huhuhuhuhu mesti la bah pihak U..
ni x... rumate aku da lapor... tp x da respon..
banyak la alasan d bagi...
GERAM!!!!!!!!!!!!!! sangat2 ngn pentadbiran U ni...
da rak kasut pun x d sediakan...
aku rasa time aku skul asrama dlu lagi best...
lapor jak apa kekurangan ASAP akan d perbaikin..
ni nama jak taraf U..
tp kalu ada org buat laporan.... banyak lagi d bagi alasan...
x da rak kasut 1 hal... bilik banjir 1 hal...
x aman aku idup d bilik ni..
bukan mau kata x bersyukur...
tp agak2 la wei...
asal ujan ja masuk air... smpi terpaksa anjak katil rumate aku supayah x dbasahi ujan..
huhuhuhuhuhuhu....
apa2pun aku bersyukur aku dapat bilik... sbr jak la...
ooooo im trying my best to sabar..:)..
live happily... enjoy my life....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan