Isnin, 1 November 2010

kelas???

yahoo ari ni study week..
so study week la maknanya...
oleh kerana study week
semalam aku p tengok 2 bijik story...
thnx to my roomate 4.. sebab bagi aku crita tu...
dkt2 exam ni.. x bgs stress..(hahahahhah)
so cara nak menghilangkn stress tu...
1-buang smua buku2 yg berkaitan ngn study...
2-bedal smua movie.. x kira la lama @ zaman nenek moyang lagi..:p

p/s.. dont try this at home.. it will cause u damage and dangerous in your life....

atculy smlm aku x dpt tdo
(padahal mata tu da merah mcm drakula..)
tp saja ja mau buang gian tengok movie...
next week.. straight jer aku punya paper...
isnin smpi jumaat....
full oooo
tp kmi awal hbis exam..:)
tu la pulak yg bestnya...
jgn jelous ya kpd kwn2 sekalian....
hahahahahaha
tp ada yg lagik best...
ada 1 classmate aku ni..
bole plak dia hbs exam 15...
adil ka?????
(nada x puas ati..:P)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan