Khamis, 11 November 2010

MA...

do you know wat is Ma???
not mama ler...
MA= MANAGERIAL ACCOUNTING...
ooo im dying today...
bah...padahal tu.. da d jwb jugak td..:P
hahahahahahaahahha
oooo 1st time bertahan smpi 3 jam...
smua gara2 Ma....
da la DC tu sejuk tahap gaban...
beku segala-galanya......
oooooo yes2.. 3 more paper...
than aku bole kemas barang............
mau pulanggggggggggggggg...
cuti...cuti..cuti....
dating...dating...dating...
hahahahahahaha bengongnya aku ni...

story of the day...
td pas exam kunun aku n ikin mau cucuk duit...
tengok2 duti lum masuk...
yg aku sakit ati....
aku da sampai bilik, cek cimbcliks.....
mau tau????
rupa2nya... duti tu da masuk...
ooo terpaksa la aku p bnk ptg karang...
t x da buat aku makan.....
hahahahaha makan...
nway.. aku mau tnay...
zaman2 skng ni...
kita MAKAN UNTUK HIDUP....
atau... kita HIDUP UNTUK MAKAN?????
na... jawab2...
p/s terpulang la ngn diri masing2..:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan