Rabu, 3 November 2010

sedih gila...

hari ni aku sedih.....
sebab tinggal 2 weeks lagi aku d U ni..
pas ni aku da quit study..
patut ka aku sedih???
seh2.. ni da mcm buat karangan bm da ni...
buat soalan jawab sendiri..:P
x ker lucu ???
hukhukhukhukhuk...
aku sedih.. rasa mcm mau p karok ja sendiri..
tp still org mesti nampak pelik...
da la td aku jalan sendiri pun org nampak pelik...
pelik ka????
bah kalu mati pun sendiri2 bah..:P
oooo knpa la aku d duga sebegini rupa...
.
..
...
....
.....
.......
........
..........
..........
............
............
.............
...............
................
...................
.....................
........................
...................................................
agak2 brapa bnyk dot yg ku buat?????
(ceh ni amik mood mau kc lari sedih ni)
p/s dont follow2 tau..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan