Rabu, 3 November 2010

sesi motivasi..

just meet my mentor....
semua terpulang ngn diri aku...
mau buat pilihan mana...

sesi uji minda.....
mentor-cuba kamu bgn...
aku-ragu2 mau bangun....
mentor-bangun
aku-trus jak bgn...
moral of the session:
otak kita pun confuse ngn perkataan CUBA...
so jgn la kata CUBA...
sebab.. nanti otak kita akan confuse...
humor sense
mentor-syukur mata kita dciptakan d depan.
cuba bygkn kalu mata kita d belakang...
mesti kita akan sentiasa stay in the past....
moral: pandanglah kedepan...
jgn asyik mau toleh kebelakang jak....

lagi motivasi
mentor- pernah dengar "benci tapi rindu?"
aku-a'ah..(senyum2 kambing)
mentor-kata2 tu x da maksud..
kalau benci, alang2 benci...
jgn rindu2...
kalu ringu, biar betul2 rindu...
jgn ada benci2...
moral: betul jugak apa yg mentor aku ckap ni..:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan