Isnin, 13 Disember 2010

selsema oh selsema...

Lamanya tak update blog… ( perasan ramai follower :P).. hakhakhakhak…..

Ya… pada hari ini.. aku dilanda sakit selsema…

Amat-amatlah tersiksa jiwaku untuk mendapatkan tido yang nenyak malam nanti…

Tak ke parah namanya tue??? Ya la.. td aku main badminTON…

Aku ingat malam ni dapat tido yang nenyak… tp… hampe… ye ler…

Kan idung I tersumbat… ya kawan2.. agak2 nyer.. smua orang penah merasa azab ni kan……

Adedeh… susah nyer nak bernafas… rasa mcm nak potong jer idong ni.. .

Ni I nak story ckit…

Agak-agak sepanjang hidop korang… da berapa kali korang kena selsema????
huhuhuhu… ni da kira soklan bonus ni….

Lagi satu hal…

Dah la aku kena selsema… kelmarin aku demam...

na apa lagik... aku p telan ubat-ubatan yang aku jumpa...

syukur la jugak... aku mc lagik boleh bangun untk mengupdate blog aku pada hari ni..:P
hahahahahahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan