Sabtu, 8 Januari 2011

finally....:)

yeeeehaaaakkkk...
at last.. aku dapat menghapdate aku punya blog..
tp so sorry... aku x dpt menghupload gambar2...
sebab line d sini tak kuat....
mau tau... minggu lalu kmi orentasi...
punya penat orentasi kami.....
bayangkan kmi kena suruh bangun awal2 pagi....
teka buat apa??????
treng teng-teng....
da namanya orentasi.. jadik kalu da di suruh bangun awal tu mestilah untuk bersenam....
(ceh... x jugak aku kurus..:p)
muahahahahahaahahahahahahha
aku stayy d sini kan... terimbau aku kenangan d asrama...
biro keagamaannya kuat....

mau tau 1 cerita lucu????
ari tu.. aku ngan roomate aku... merangkap classmate n coursemate aku...
kmi 2 ni p tengok senarai nama student yang sem lalu...
dkt bahagian kokum ada 1 kolum...
ada PPI and PPK....
kmi pun ingat PPI ni persatuan puteri islam....
yang PPK tu persatuan pengakap kelana....
hahahahahahahahah mau tau sumting???? rupanya
PPI tu = PERSATUAN PELAJAR ISLAM...
PPK tu = PERSATUAN PELAJAR KRISTIAN......
p/s... sebelum tau maksudnya tu... kmi 2 dgn bangganya mau masuk PPK... sekali kami tau trus kami ketawa tanpa henti....
hahahahahahahahaha...
moral of the story - jangan main tafsir ikut suka ja..:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan