Sabtu, 2 April 2011

kejadian selepas sumatif...

tahu kah anda apa yang d maksudkan dengan sumatif???
(betul ka aku eja ni??? submatif @ sumatif?? ala.. lantak la yang penting bunyi2 sama ckit)
sumatif a.k.a ujian pertengahan sem KKM...
aku jadik kaki NOVEL...
mcm2 cerita aku dah baca...
aku rasa.. skrang ni aku da gila ngn publisher "KAKI NOVEL"..
ya la.. majoriti novel2 kwan aku smuanya dr "KAKI NOVEL"..
syok tau critanya....:P tp 2 la... atculy smua novel pon hampir sama ja jalan ceritanya...
(tp aku heran kpa aku sendiri pon terjebak dalam pembacaan) :P
hahahahahahahaha...
nway aku risau x dapat capai target...
tau ka target apa????
target patient la mangkuk..;P
kalu x ckup, t x leh amik exam akhir..
kalu x leh amik exam akhir.. maknanya aku x leh la naik sem 2...
kalu x leh naik sem 2... maknanya aku da buang masa :P
jadi belajar la untuk exam akhir n berusaha untuk capai target..:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan