Sabtu, 13 Ogos 2011

hai.. hai.. hai..:)

ASSALAMMUALAIKUM..:)

haluuu semua....
ape kabo??? hohoho
da agak lama aku x menghupload blog aku...
yer ler.. da mashyuk sem 2 ni ada buzy ckit....(cikit kah???)
banyak subjek kena cover... 
senior la katakan..:P
walaupun banyak subjek kami kena cover...
aku pasrah..( ayaat powewr gila..:P)

d kesempatan ini.. ingin aku lampirkan gamber2 aku sejak aku bergelar senior sem 2..:P


fine... balik2 aku ngn gaya peace jak....
t la ada masa aku tukar posing yer...
:P
ehem2... fokus pada tulisan NURSING K1/11
 pewwiiittt!!!!!!!!!!!
tolong.. ni amoi sesat..:P
baru terlepas dr SEMENGOH....
hehehehehe
ni la pemandangan pintu pagar kolej kami..:)
SHANTEK kan.....

 tretttt...trett...
ni la bakal2 staff nurse..:)
nge2... shumil kan blazer aku..:)
jgn jelous yer...:)

bah.. sempena bulan2 posa ni...
ni la gmbr eksekulif aku yg telah d edit2...
selamat nyambvut bulan posa..:)
love u alllllll....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan