Selasa, 27 September 2011

1st day di ward...

walaupun aku penat...
walaupun aku mau tido...
walaupun aku malas...
------------------------------------------------------
-----------------------------------------
----------------------------
----------------------
-----------
------
--
aku tetap gagahkan diri untuk menghupdate blog aku ni..:)
bangga ler ckit....
tp bila d suruh buka buku...
weks...weks...
haram weh....

ni aku mau story2...
1st week aku attach dekat FRTU....(FEMALE RADIOTHERAPY)
aku kena shift petang...
kami 5 orang...
kena jaga setart dr kubikal 3 sampai 5...
kiranya.. 1 orang jaga 3 patient...
best la jugak....
kebanyakkan patient yg ada CA...
tau apa tu CA????
CA=CANCER..
yer ler... dah terang2 radiotherapy .. mestilah ada kaitan ngn kanser...

       huhuhuhuhuhuhu..
keja ari ni... dari kul 2pm smpi 9pm... kan shift... 
best la.. CI kami pun best... tegas.. tapi mesra...
sok.. objektif utama datang ward... amik target untuk pemberian ubat..:)
jadi.. sok pagi kena bangun awal pagi...untuk study...
nanti bikin malu kolej ja... mau amik target tapi x tau apa2...

nway.. mata pun da ngantuk...
tangan pun da krem...
kaki pun da x leh gerak..
just wanna say..
=====
                                                                            "          "
                                                                            "          "
                                                                            "          "
                                                                            "          "
                                                                  ====             ====
                                                                  *                           *
                                                                      *                     *
                                                                          *              *
                                                                              *        *
                                                                                    *


meooowww....
meeeooooooowwwwwwwwww...


just wanna say.. SWEET DREAMS AND GOOD NIGHT...

 P/S... LOVE U ALL...;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan