Khamis, 29 September 2011

i miss them...

aku bersendirian kala rumate aku melapor diri di atas tilam...
akibat kepenatan yang melanda diri...
hehehehehehe mcm mana tak penat...semalam sampai bilik dekat jam 10.. pas2 tunggu turn mdi.. apa smua.. dkt jam 11..
pastu pagi tadi plak terpaksa bangun awal...
tkt ramai org mdi...
(lupa nak mention.. pagi tadi kami shift pagi)
pastu ptg tadi sampai dekat jam 3... 
trus rehat jap.. jam3.30 kena p skill lab...
.................................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 HABIS CERITA PASAL STN LIFE...
NOW.. LETS MOVE TO MY UNI LIFE..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Uni life memang berbeda ngn STN life yang ku alami sekarang...
d Uni.. even jadual padat.. still consider leh curi tulang lepak kat bilik..:P
(buhok bebeno peranghai haku neh)
..........................
............
.......
..
entah npa.. tiba2 aku merindui uni life ku...
memang happening giler...
sebab bestiestt aku ada kat sana..
kami tak sangka jumpa n study kat Uni yg sama + study dlm fakulti yg sama..
masih ku kenang....saat pertama kali dia mashyuk ke uni..
dia tipu aku berhabes...
aku pon apa lagi..
pecaya la ngn crita dia...
apa taknya.. dia siap buat muka serius +ajak aku candle light dinner lagi tu..
kunun2 last kami jumpa...
sekali tu.. time2 aku mau turun dr keta dia p wat gimik...
adeh.. tak kan ku lupakan itu.. love u kiko..:)
berry2 much..
ni aku kc lampirkan gmbr2 kami...

 ni masa sem 2... if i tak salah la... time ni kelas MAkro..
sangat2 best.. walaupun memboringkan..
ni la c ikin.. yg pakai bju merah tu..
yg tudung kaler itam c kiko..:)
kiut kan mereka???
 ni sem 2... kami 4..
gmbr ni d amik d ODEC...
panjangnya aku tak tau..:P
tpt ni dlm ums jer... kiranya kat tepi pantai..
best gilak...
angin kuat.. pemandangan pon shantek...
 ni gmbr aku ma kiko...
kurus kan kami masa tu???
zaman kekanak-kanakan riang..:)
masa ni baru sem 1..
ingat aku...
sem 1 rajin gila pakai baju kurung..
sekali naik sem2..
kira otai la..
p kelas pon pakai long slip + jeans + selipar jepun..
hahahahahahahahahahahaha
 ni pon aku tak hengat la.. sem brapa...
time ni.. badan2 kami da mula d baja..:P
sapa baja???
biasiswa pa&ma... n ptptn...:)
heheheheheheheheh 
miss them so much..
ni masa sem 3... last sem aku ngn diaorang..:(..
tak sangka.. aku p men2 mohon dapat.. n trus meningalkan diaorang..
memang sedih tau...

p/s... i miss them berry2 much... kami satu kepala.. kalu aku marah diaorang tau..
kalu diaorang marah.. aku buat tak tau..:P 
jahatnya aku....
apa2 pun.. I REALLY REALLY MISS THEM...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan