Khamis, 22 September 2011

jemur pon... ingat la kain orng lain!!!!!!!!!

hula......semua..(perasan ramai follower)
di musim-musim exam ni...
aku malas mau marah2...
takut t ilmu x mau datang kat tempat aku...
(menurut kawan2 aku ler... aku pon tak tau sejauh mana kebenarannya..:P)
tapi kalu da ada orang yang wat blood pressure aku naik... apa leh wat lah...
lagi pon exam tinggal esok...
(agak2 alasan tu leh d terima pakai lagi ka????)

ni aku mau story2...
untuk pengetahuan korang ler... aku tinggal kat aras 3...
means.. ada 1 aras lagi kat atas aku...
(dalam bahasa senang.. blok kami ada empat aras)

di pendekkan cerita...
senior d aras atas tu suka sangat sidai baju yang tak d SPIN..
(SPIN okay... gila canggih..:P)
ala.. spin tangan bah.. A.K.A... perah baju....
mau tau napa aku cakap cm 2???
asal dia sidai kain ja... 
basah kuyup baju kami...
seolah2 ada ujan ribut melanda tau...
wa tak tipu beb...

 nampak tu air???? siap aku kac anak panah...error... lagik.. tu baru sikit... yang kena besi balkoni
lum lagi yang menitik d lantai...

 ni anak tudung aku...
basah beb...
gila punya basah....
hehehehehehehe ( ada kah basah yang gila???)

ni la baju yang mengeluarkan air... yang telah membasahkan baju2 kami di aras tiga...

sekian da terima kasih...:)
peace no war..:)
(kawan aku cakap , da lepas geram tu la no mode mau sambung cerita..)
p/s aku menyambung sambil makan megi goreng... (setelah dekat 1 jam bebelog dibiarkan pending..)
babai...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan