Jumaat, 16 September 2011

kau ada???

wawawah......
semua orang sibuk study....
aku sibuk menghupdate blog..:)
yer ler... da pandai kan..:P PANDAI LA SANGAT...
ni aku mau kc tinguk kucing2 aku..:)

ni ha.... kucing yang aku ada.. dari generasi pertama.. sampai generasi ketiga...
yer ler.. bru tiga generasi...
sebab kadang kala bila kucing aku beranak a.k.a delivery....
anaknya x panjang nyawa...
cian kan...:(



ni plak mama kucing aku yg paling tua..:)
namanya c mama... yang itam tu la generasi pertama.. c kabus...
yg oren tu.. yg kecik tu namanya c adek...sebab???
sebab dia paling bongsu..

 ni la c adek..:) 
tiut kan????
time ni dia kejar2 kumbang..:)
so cute bila dia dok merenung masa hadapan...


awu.. chack...:)
aaawwwuuu chhaaakkkk...
ni plak c bulat..;)
pandai dia bersembunyi..


ni pose maut c adek..:)


ni la paling menang...
ko ada????
menyusu sambil berdiri...:)


ni lagi 1 pose maut c adek..:)
kalu da tido biar kena kacau..
masih gak dia sambung tido..


c adek..:)
p/s... ko ada??? kucing ku ko ada?????
heheheheheheh
i love cats..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan