Sabtu, 3 September 2011

oleh kerana keboringan yang melanda aku..
marilah kita sama2 meneliti bahagian2 yang amat penting dalam bilik aku
d KSKB.. kiranya hostel aku ler..:P

gambar 1st sekali ni... dkt wall katil aku...
saja pilih love-love...
supaya dapat menghayati masa tido dgn berkesan...
"TERAPEUTIK"
la kunun..:P


okay... gambar ke 2 ni.. my table
atculy kan.. tabel aku kecik sejemput jer...
tp leh krn rumate aku nak tukar.. aku on jer...
besar lagi best...
mcm2 barang leh simpan... 
tak kira d atas meja ataupun di bawah meja.. mahupun di tepi meja..:P
gambar ni d capture sebelum cuti raya... 
sori lah.. berselerak..
study la kunun...


ada ka study wall???
:P 
aku ni kan.. memandai jak letak study wall...
kalu d translet p bm...
"dinding belajar"
pelik kan???
hehehehehehehehe

p/s... t ku update lagik yer..:)
tata...
wasalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan