Sabtu, 26 November 2011

comey tak??????

ari tu aku test inner tudung yg x da pengeras..
(ceh da mcm p jumpah tok bomoh plak.. mau ada pengeras.:P)
mula-mula tu.. agak x yakin ler juga...
yer ler kan... muka da la bulat..:P hehehehehe
sekali pakai tu.. macam bola..

walau apa pon.. denagan hati yang tabah...
aku pon menTRY la anak tudung tu...
and lguess.. what happen to my face????


can u all see keBULATAN muka saya????
hehehehehe....
i dont care... ni try test ajer...
dengan erti kata lain... 
TESTIMONI sahaja...

and after testing stylo yang tadi tu..
aku pun memberanikan diri untuk mencuba style yg ni plak..
ala... atcully inner tu ada 2 kaler...
so.. kalu silang2...jadik la yang cm aku pakai ni..
senang jer...
sahutlah cabarann...
menggunakan inner tudung bersilang..:P
hqhhahahahhahahahaha


walaupun muka da nampak macam bola..
tapi aku kiuatkan iman di dada untuk menggunakannya..:)

p/s...moral of the story...
jika kau, fikirkan kau boleh...
kau pasti boleh melakukannya...
hahahahah:P
(sambil makan nasi + tomyam)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan