Ahad, 4 Disember 2011

balik KAMPUNG....

hula u alls....
sok aku balik kampung..;)
u alls semua jgn jelous2 yer....
bersempena ngn sok aku balik kampung....
aku pun memPACKING barang untuk d bawah balik kampung
banyak gila barang aku kali ni...
untuk kargo.. 1 luggage n 1 kotak...(harap-harap tak ober dosage beratnya)
pas tu.. hand carry, beg blakang untk lappy, hand beg (wajib bagi wanita ayu..:p), n beg kek lapis....
huhuhuhuhuhu... mcm mana la rupa aku sok ni mengangkut barang...

......................................................................
..........................................................
..............................................
....................................
.....................
............
.........
....
..

perjalanan untuk hari esok...
mula gerak dari kolej kitar jam 10 pagi....
with my jiran...
kak yanah n adek n c tiqah...
sebut betul2 T.I.Q.A.H
heheheheheheheh saja.. mode untuk merewang...
pas tu agak2 smpi airpot sebelum jam 11....
then flight p sabah jam 1.50 pm....
smpi KKIA kira-kira 3.20pm...

sampai ja d KKIA myb kami 4 akan berpisah...
kak YAnAH n Adek akan p KUDAT...
and c Tiqah akan balik umahnya.. kalu tak salah d tuaran...
aku plak?????
teka-teka....
aku akan terus menetap di KKIA sampai jam 7.30 pm...
npa????
sebab tunggu flight mau p tawau...
hehehhehehe
agak-agak smpi tawau at 8.30pm...
pas tu.. dari TAWAU airpot plak...
myb kitar jam 10pm smpi uma...

p/s.. YA ALLAH.. permudahkanlah dan lancarkanlah perjalanan kami esok...
\AMIN...
moga selamat sampai dan selamat datang kolej  tahun depan...
:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan