Jumaat, 23 Disember 2011

&*^%$@#.......

ntah apa2 jak aku snap2 orang...
karang kena saman lah aku ni..:P
suka suki ja snap pict org.. pastu upload d belog aku...
sempena mengisi kebosanan tahap gaban time cuti ni...
aku jadik photograper amatur...
hahahahahahha(perasan tahi idung manis sungguh)


 dua orang sahabat lama yang bertemu..
tanya-tanya kabar....
(aku langsung tak kenal sapa..:P)

 ramai orang jalan..
ada yang mau letak barang untuk masuk ke dalam gaint...
ada pla yang mau amik barang setelah siap menghabeskan duit di giant...

 ni pla....
1 family jalan...
leh kerana takut terpisah..
maka dengan ini... mereka berpegangan tangan..
(suka ati jak aku tafsir )

 nampak tak perempuan yg berbaju ijau tu???
kanak-kanak yang berbaju jersi MALAYSIA????
kalu tengok ... budak ni cam terpisah jak dari ibu bapanya...
but, yg pakai bju ijau d depan tu la his mum...
moral : jangan biarkan anak anda berjalan di belakang anda..:P 
nanti hilang... sapa susah??? sendiri yang susah....

untuk ni...
aku tak tau apa motif amik pict ni..
yang pastinya... masa keta ni nak parking...
dia main serbu ja...langsung tak pandang kiri kanan...
hampir-hampir langgar tu...
(divider ka tu??? ntah la menatang apa ka bendanya tu)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan