Selasa, 27 Mac 2012

apa yang Pelik pada hari ni....

salam... seperti besa... saya menghupdate blog walaupun dalam keadaan stress.....
(mau study.. sebab sok exam mid-sem...)

ni aku mau story ni...
pasal kejadian yang pelik melanda kelas kami...

untuk intro nya la....
kelas kami terdiri dr sabahan n sarawakian...
(ntah btul ntah salah ejaan aku)
kan skrng kami klinikal.. so kami kena turun kelas pd hari SELASA-skill lab n KHAMIS-self study...

alkisahnya...
bila jak kami turun ke kelas....
pasti kelas riuh rendah ngn karenah kami...

ada yg cerita...bla..bla...bla...
ada yg taking picture.. snap...snap...snap...
ada yg tido... zzzZZZZZzzzzzZZZZZz
dan macam2 ragam yang sewaktu dengannya...

tapi... hari ni agak pelik banyak...
sebab... 
aku enter the classroom... semua  

SILENT MODE....

bengang gila aku time enter the class...
... jarang tau kelas kami SILENT MODE...
tetiba jak ari  ni semua on SILENT MODE..
agak pelik la... bagi aku...
hehehehehhehee..
jarang jarang tau kelas kami ni SILENT MODE...


sebabnya.. sok mau exam.. jadi semua fokus study..
hehehehehehehehehe



p/s... study..study...study...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan