Isnin, 4 Jun 2012

apa??? LIBRARY????


Assalamualaikum semua....:)
sori la da lama tak menghupdate blog... almaklumlah... my broadband da lama tak aktif...
(paham2 ler... lum byr bil... ekonomi gawat.. :p)

hari ni aku mau cerita pasal library....
erm... u all smua penah masuk district library ker????
:P
to be honest... today is my 1st time masuk ke district library...
(terasa diri ni terlalu baik plak... hehehehe)
masuk library bukan sebab mau baca buku okay...
sekali lagi ditegaskan... BUKAN UNTUK BACA BUKU...
tujuan sebenar saya masuk library adalah untuk DUDUK-DUDUK tunggu daddy saya...
heheheheheheee....
sambil2 tu wat keja KIK...
ala PROJEK KREATIF dan INOVATIF tu...

okay.. berbalik kepada cerita aku...
pagi tadi kitar jam 9.45am aku da tercacak di depan library...
aku btl2 ingat library buka jam 8....
rupa-rupanya kalu ari isnin...
library buka jam 10am smpi 5pm...
amik ko... da la ari senin... bulka jam 10 am...
apakah????
 seriusly punya lewat...

kitar jam 10.10am bru la kami dijemput masuk...
hehehehehe n 1 thing yang buat aku kuyak tadi...
aku da baca peraturan yg ditampal...

-BEG TIDAK BOLEH DIBAWA MASUK. 
-TINGGALKAN BEG DI KAUNTER PENYIMPANAN BEG.

tapi entah napa... aku dengan selamba badak jak bawa beg  masuk cari tpt duduk..
maka, dengan selamba badak jugak la ada 1 org abg...(mybe pekerja library ) p tegur aku..
"dek...dek...dek... beg simpan di kaunter"..
syukur la jugak suara dia halus mcm ciput jak...
kalu tak... maunya malu aku dpn budak2 skul ni..:P

muka-muka keboringan duduk di library...:)


gula2 yang sedap dimakan....
tujuan : menambah haba badan...
bagi mengelak kesejukan...


p/s... aku beronline... aku wat KIK...
erm.... aku bawa beg bukan apa... tp mybe da terbiasa dlu... kat Uni...
masuk library bawa beg.. siap bawa makanan lagi...
heheheheh
k lah...
im waiting for my dad calling...
\GRAVING FOR FOOD...
HUNGRY....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan