Khamis, 17 Januari 2013

saya GERAM!!!!!








hai semua...
hari ni entry aku pasal sambungan entry yang sebelum ni...
pasal story keempat....
yang pasal aku kena block oleh someone hamba ALLAH tu...

ni aku bengang.. dia p block aku tu apahal????
ingat aku mau ngort dia ka???
ka dia takut aku...
sebab aku ni spesis yang dajjal n tak la secantik bidadari???
(low self esteem uda ni)

memandangkan aku terlalu lah geram...
ni aku buat sumting yang aku rasa orang lain pun besa buat kalu da geram...

situasi: at class time miss tak masuk tadi...
aku and 1 orang kawan aku c kinah....
kamu dua p lukis muka orang tu....
pas tu conteng-conteng...

treng teng-teng.. ni la hasilnya...





amik ko... 
habis muak mu yang tak seberapa nak hensem tu kami gelapkan...
aiap lukis kuburan lagi tu...
hehehehee




p/s... geram sangat-sangat...
pengaruh horns betul....
>.<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan