Sabtu, 18 Mei 2013

They will never make me FRUST...

salam u olls...
nge...nge..nge...
macam lama uda tidak update blog ni...
(lama la sangat..)

entry kali ni...aku macam mau merapu pasai depa- depa yang the very special to me...
bak kata ohang puteh...
i suddenly missing them...
(sob3x... menitis air mata dalam ati....)
:'(

meh sini aku perkenalkan...
the first one is..
opkos la my DADDY...
Mr. Ong Yong Heng @ Mohd Firdaus Abdullah..
sebelum terlupa...
nak wish dad..
Happy Teachers Day dad..
you are the best teacher since i was small...
(wah ayat touching2... sambil tahan air mata)

 this is my dad...
love u dad...
you are the best...
(sob...sob..sob... mau nanges weh...)
miss him so much...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

the 3 man...
ups.. yang kecik tu kira man la bah juga kan????
hehhehehehe
my dad and my two bro..
seriously... even kami tiga slalu gadu-gadu..
but, they will never make my heart hurt...
(chewah... ayat...)
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

agak-agak... macam couple ka????
nge3x...
so sweet...
kunun la.....


p/s... seriously.. aku rindu diaorang.. :'(
dear hati...
sabar ya nak...
1st june ni kita pulang..jumpa mereka-mereka ni...
cant wait to meet them...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan