Sabtu, 4 Disember 2010

apa kbr???

Agak lama jugak la aku da x update blog ni…

Bukan apa yer.. aku sehat2 jer…

Broadband ni yg x sihat… bengang aku…

Hehehehehe sejak bila pulak broadband x sehat kan…???
pelik ka????!!!!!!!... agak2 x pelik kan.. mesti korang paham npa broadband x sihat…

Kami di rumah ni pakai broadband jer..

X der makna ler pasang streamyx… kawasan kampung lah katakan…

Pasang streamyx.. na.. bak kata pepatah… buruk nenek la kau menunggu line mau connect…

Facebook pun aku x buka.. agak-agak ler…

Apa kabo ler facebook aku….

Facebook tak per.. MALL WORLD yang aku risau..:P

Hahahahah ada kah pulak…

Adik 2- bole pandang2… bole pegang… duduk sama2…

Adik1-bole pandang2 bole pengang2.. bole picit2..

Aku-ui bengong kmu 2 ni.. lebih2 plak..

Hahahahahahahahahah

Moral of the story- jangan biarkan diri anda dibuli oleh adik2 anda… jika perkara ini berlaku.. nescaya anda akan tertindas…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan