Sabtu, 4 Disember 2010

aku masuk pulau....


pada hari khamis yang lalu....
iaitu pada 2 disember.. aku+mummy ku n daddyku...
kami bertiga telah memasuki kawasaan pulau...
mau tau pulau apakah itu???
nama pulau tersebut ialah Pulau SUMANDI....
kalu mau tau tpt d mana.. search lah yer.. dkt GOOGLE MAPS...
hahahah (sempat gak aku promote google maps..:P)

ya.. pada pagi itu.. dengan bangganya aku bangun...
'dan dengan awalnya aku bangun...
sarapan= 2 keping roti+1 gelas teh...
pas 2... kitar jam 7 lebih gerak dr uma...
kitar jam 8 cm 2.. smpi la d jeti...

ya... ni lah gmbr jeti...
yg jauh sinun sana tu.. jeti awam...
ni jeti ni kiranya untk pelancong.. buruk kan???!!!...:P
hahahhahahahahaha..

p/s.. sori.. siku2 mummy I.. ter-entreframe..:P


this is my mummy...
opss.. bukan yg baju kaler oren tu...
tau beza kn mana pompuan n mana laki????

this is my daddy....
walaupun tua.. tp masih hensem...:)

hahahahaha finally..
this is me...
gabungan mummy n daddy...
maka terhasil lah.. aku yg x berapa nak comel..:P
huhuhuhu.. walau apa pun.. aku bangga menjadi anak mummy and daddy...
ceh.. apa kehe aku ni..:P
buang tebiat btulll....

p/s.. i feel so happy that day..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan