Sabtu, 4 Disember 2010

nice view....

berikut aku lampirkan gmbr2 yang berjaya aku snap...
walaupun menggunakan kamera hp ku...
ala... 2 MP jer...


ni pict yg paling aku suka....
sebab.. nampak bukit.. n air laut...
lagi2.. ada choral reef...
ceh.. mau gak bahasa english..:P


ni gmbr rumpai laut...
aku hentam jak kc nama ni..:P
cantik juga...

ni plak....
choral reef...
yang aku pelik.. apasal x de 1 ekor ikan pon????
kemana pergi ikan2 ????
bukankah.. kalu ada batu karang.. ikan pun ada???
pelik2..

jeng3x....
ni uma aku...
saja jer..:P
ni aku snap msa ptg.. kebetulan time tu aku menghadapi gejalah keboringan...

gmbr ni yang aku blur... x tau apa yg aku mau tonjolkan..:P hahahaha
nampak pokok kalapa????
ni ada lagu pokok kalapak...

Every time I see you, my heart bergoncang
Every time I think of you pagi and petang
I forget to eat my makan
Coz there's no other boy but this one
Underneath pokok kelapa
I will wait for you

Oh you hear me lah
Don't tutup pintu
Coz your hair is like penyapu
Coz I know it's full of kutu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan