Selasa, 14 Disember 2010

BunGa... FLower...관심...


yeehhaakkkk... ni aku mau buat promosi...:P
(ceh mcm la mau menjual)...
x da la...
saja jer want to upload some of my mum flowers...
(is my grammar correct??)
i dont know what is the name of the flower...
but the important thing that I know is...
this kind of flower is from orchid family....

sori la bunga..
aku x tau nama kmu apa..:P
jadi terpaksa x letak nama...
any idea????
this one got mole..
hahahahahah ya la.. perhatikan betul2....
ada bintik itam kan??? :P
let me guess... u are orkik tahi lalat..:P

ni pula.. I guess...
purple orchid...
nah.. hamek ko.. aku bagi nama ikut suka ati jer..:P
ya la.. da kaler purple... of coz la org akan panggil purple orchid..

hahahahah ni dark purple orchid...

p/s.. my mum love flower very-very much..
aku ni tak la berapa suka sangat bunga.. tapi leh kerna mum aku da minat...
aku pun adaleh minat ckit2....
sikit jer yer... sipi2 jer..:P
hahahahahahhhah bab tanam2 bunga ni.. aku surrender...
k la... kalu mau t I ask my mother.. if she want to sell it or no...
(ceh cm la ada org mau beli..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan