Jumaat, 17 Disember 2010

officially out from UMS....

just baru balik dari tawau...
amat-amat penat....
ari ni p tawau sebab ada taklimat isi borang perjanjian...
whuyiiiooooo....!!!!!!!!!!!!
mau tau napa????
yer ler...
da smua yg hadir taklimat tu da tau tpt diaorang d mana....
pastu smua bawa surat tawaran...
syukur la ada gak orang len yg lom trima surat tawaran tu...
kalu x... alamat la jadik alien aku d dlm tu...

yezzzzaaaaaa!!!!!!!!!!!!
kenapakah surat tawaran aku lambat datang????!!!!!
aku da nebous tahap gila babi + gaban da ni....
ya la.... bayangkan kalu kena tpt jauh2....
atculy aku x kisah kena kat mane...
tp yg ku malas... banyak urusan bah...
heheheheheheh ya la... kan aku ni pemalas..:P

pas ni... aku kena rushing....
terpaksa ler isnin ni cek surat..
pas 2... trus aku p buat medical cheq up....
huhuhuhuhu....
harap2 semua berjalan lancar....
AMIN.....

ni aku mau crita 1 story....
aku da officially bukan student UMS....
ya la... aku x tau mau express my feeling mcm mana...
aku da terima surat berhenti belajar dari UMS.....
ooooo mau teriak yahoo?????
mau nangis????
penat aku perah otak....
untuk EXAM...
harap2 result dapat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan