Ahad, 24 April 2011

mari kita mengumpat...

aku tengah panas sekarang ni...
huhuhuhuhuhuhuhu....
agak2 kalu korang x senang akan sesuatu apa kmu akan buat????
hentak pintu kuat2???? buat muka x senang???? atau cakap depan2???
eeeeeeeee geram sangat2 ni....
mcm ni alkisahnya...

bru sebentar tadi.. aku tengah kushyuk dok nghadap komuter...
upsi... salah... bukan komuter.. tp KOMPUTER.....
n rumate aku ni tido...
then..
tet..tet...tet...
hp aku bervibrate.. c shane call...
huhuhuhuhuhu jd aku pon jawab la...
time aku sambut kol c shane 2.. aku lari p tilam aku.. mau pasang charger.. tkt battery kong..
aku pon crita2 la ngn c shane...
tiba2 dia bgn n kuar trus hentak pintu..
ya ALLAH... trus tiba2 naik darah aku..
rasa mcm mau marah jak....
ya la... x leh ka dia tegur bagus2.. ni trus hentak2 pintu...
aku pon ngaku la jugak myb aku pon salah tadi..
myb sora aku kuat btul...
tp tolong la... aku x suka trus men hentak2 pintu..
eeeee GERAMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!
da la slalu kc tinggal aku sorang2 d bilik...
eeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

p/s aku sedang menulis dlm keadaan marah... so mybe memang salah aku.. sorryy again...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan