Ahad, 1 Mei 2011

aku mau balekkkkk...

yezzaa............
kami cuti hari ni...
asal masuk bulan mei @ bulan 5.. tanggal 1...
mesti cuti.. mau tau cuti apa???
cuti hari pekerja...
so kepada semua pekerja2 aku..:P
(bajet da jadik bos..:P)
SELAMAT HARI PEKERJA :)
buat masa ni.. aku n kawan2 aku smua kushyukuzs... velajar untuk finale exam...
yer ler.. finale exam ni la yg menentukan sama ada kmi akan balik ke kampong @ tidak...
di shamping itu juga kami turut sivuk untuk membeli tiket mau balek sabah..
so harap2 aku lulus ngn jayanya sebab aku mau balek sabah...

ni aku mau story2...
kelmarin kami ada perhimpunan pelatih...
yeehaaakkk.. ada berita gumbira ni...
kami setart cuti sem 28 mei...
sampai 30 june...
lama kan??? kan...kan..:P
huhuhu..
buat masa ni kawan2 aku semua sibuk buzy n mcm2 lagik....
sibuk study.. aku ni jer yg tertunggang langgang memblog..:P
bah.. aku ni mau p study ler..
tata....
wish us all luck....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan