Sabtu, 18 Jun 2011

CILAMAT ALI BAPA....

HAPPY FATHERS DAY...:)

kepada bapa-bapa sedunia....
selamat manyambut hari bapa.....
19/06/2011
huhuhuhuuhh
terima kasih kepada bapa ku..
ONG YONG HENG @ MOHD FIRDAUS ABDULLAH...
kerana telah membesarkan aku sehingg menjadi extra health..:P
terima kasih yang tidak terhingga.. kerana telah bersabar membesarkan aku..
walaupun aku banyak nyakitkan atinya...dia ttp sabar...
walaupun aku telah banyak kali mengecewakan atinya.. dia tetap sabar...
walaupun aku banyak menghabiskan $$$$$$... dia tetap sabar...
itu la dia daddy ku.. walid ku.. papa ku....


...................
...............................
thanx daddy..:)
I LOVE U SO MUCH DADDY.............



 ngeee3x.....
bapa ku.. guru ku......

yippiieee... this is my dad..:)
my hero....
this is my lovely man....;)

p/s....... i love my daddy... i love him so muchhhhhhhhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan