Selasa, 21 Jun 2011

fening....Fening....

aku fening skng.......
yer ler... aku yg masih muda ni da ada utang... bukan alang2 weh..:P
ntah brapa ribu aku utang ngn PTPTN.....
huhuhuhuhuhuhuhuhu

aku x mau kena black list...:P

 diaorang ckap.... once ko da kena black list....
ko da x leh lalu kat imegresen.....
sebab diaorang takut ko lari dr membayar hutang....
da la cita2 aku nak melancong ke luar negara....
kalu kena black list... punah la harapan aku..

 so..... setart dari ari ni.. aku telah menyibukkan diri untuk menCHECK....
brapa sebenarnya jumlah utang aku ngn ptptn....
sebab aku x pinjam sampai sem6....
stgh jer aku guna....
huhuhuhuhuhuhu
aku kena buat economic planning..:P
hehehehehe.. aku rasa setart dari sem 1 d ums lagik mau kunun simpan duit untk byr ptptn....
tapi... 1 sen pon x da d simpan...
semua d guna untk enjoy..:P
(betapa menyesalnya aku skng)
kalu la masa leh d putar semula......
x ku guna duit tu p enjoy..:P
bah... skng ni aku da mula buat kunci kira2..:P
kunun ler..:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan