Rabu, 15 Jun 2011

hallllllllllluuuuuuuuuuuu...

wawawawawawawa... salam n apa kbr semua????????
sori ler da lama aku x hupdate blog aku..
bukan apa.. aku buzy giler time cuti ni..
(buzy men MALL WORLD n FASHION DESGNER)..
heheheheheh 2 la rasa malas mau menghupdate blog pon menjelma..:P
esok adik n daddyku fly g PENANG....
mau tau napa??? sebab adik ku dpt smbung study d Kelantan...
jadik cikgu... (1 lagik cikgu ONG)
mau tau cikgu apa??? cikgu ba a.k.a BAHASA MALAYSIA... (SJKC)
na hamek ko... kaw2 d bagi mengajar di sekolah CINA...
mentang2 ada nama cina.....:P
ermmmmmmmmm
dia register 20 ni... saja p awal...
sebab mau stay tpt nenek ku d PENANG....
aku jugak x terjumpa nenek aku thn ni...
(misi kunun bah) tu la x dpat jumpa.. buzy gila + takwim cuti x tau bila...
........
.................
................................
.................................................
..........................................................
............................................................................

mama ku sibuk ngn jahitannya..........
aku d suruh jaga kedai.........
bah setakat ni jak la..:P


Tiada ulasan:

Catat Ulasan