Khamis, 16 Jun 2011

sedihhhhhhhhh

tajuk entry aku kali ni dasyattttt..:P
sedih bah.. sebab adik aku p further study d ober sea..:P
(kelantan pon kira ober sea bah kan??? )sebab kena lalu laut cina selatan sblm smpi cna..:P
hehehheheheheheheheheehheheeh... 
pagi tadi antr dia p airpot...
adik aku yg bongsu nangis dr smlm lagik...
dia cakap.. x da uda antar dia n amik dia dari skul..;(
aku pon mau gak nangis..dengar dia ckap cm 2....
tp control2..:P trip macho..

 ni d amik time raya lepas..:)
macho2 diaorang...


 ni la blue hippo kesayangan ku...:P
walaupun aku slalu gadu n berbeza pendapat ngn dia... tp aku sayang sangat2 ngn dia..:P
pict ni d amik time kami daki bukit tengkorak ari 2....

 heheheheheheh 
treng teng-teng......
ni kejadian lepas turun dari bukit tengkorak....
oleh kerana kepenatan melanda diaorang dua... maka.. diaorang pon mengkikis dompet bapa aku..:P
minta belanja air kelapa....
ni plak lates gambar kami...
pagi tadi otw antar dia p airpot..;)
sori la... aku x crop yer gmbr adik bongsu aku.....
memang tersnap mcm 2..:P
p/s... walaupun aku slalu gadu ngn c ONG YEE KING FANLY..
tp klu aku p mana2.. mesti aku akan rindu dia.. coz dari kecik kami memang slalu gadu..:P

I MISS U ONG YEE KING FANLY.....
WISH U HAPPY WITH UR NEW LIFE THERE... ENJOYING UR LIFE THERE....
GOOD LUCK AND SUCCESS ALWAYS....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan