Jumaat, 17 Jun 2011

mamee, mee mee. mummy....

morning.......:).......
topik pagi ni ada kaitan ngn masalah pemahaman 2 pihak..:P
ala... kira2 nya halangan komunikasi gitu....
ni aku mau crita hal kemarin yang berlaku d kedai...
(ala kedai runcit milik kuarga aku... , betol2 d depan uma aku)
huhuhuhuhu..
kiranya time cuti ni la aku bermaharajalawak  bermaharajalela di cni...
jadik taukeh a.k.a nyonya besar..:P
................
.........................
....................................
............................................

nak dijadikan 1 crita.....
kemarin, time aku syok2 men game mall world + fashion designer...
datang la seorang kastemor a.k.a pakcik aku... a.k.a.... ornag kampun aku..
(banyak btul a.k.a. aku..)

pakcik-ling ada mamee ka?????
aku-mummy ada d uma......(yakin+ bangga + mata kushyuk tinguk skrin lappy)
pakcik- ah????? (muka blur dia minta kepastian dari aku)
aku-ya bah.. ada mummy d uma... npa?????
pakcik- hahahahha.. ling bukan mummy mu... keropok mamee bah...
aku-hehehe..(ketawa bodoh, smbil mengutuk kebiulan aku sendiri :P)
last2... pakcik a.k.a kustomer 2 pon beli keropok len.. sebab mamee yg dia mau x da......
ni aku bagi gmbr2 keropok yg ada kaitan ngn perkataan mamee & mee mee...

 treng teng-teng............
ni la keropok mamee yg pakcik tu mau....
:P
yg ni plak keropok mee mee... yang sangat famous dalam kalangan kami..:P
(mentang-mentang la nyonya di kedai... makan keropok pon ikut sesuka ati ja..:P)
keropok ni time aku kecik2 dulu... pricenya 10 sen ja...
tp leh kerana harga barang smua turun naik... harganya pon dinaikkan jadi 2o sen...
rasa keropok nii enak sehingga menjilat kaki jari....
ada rasa udang +pedas2 ckit + rasa bawang putih...:P

p/s korok la telinga anda... kerana jika anda tidak mengorak telinga... 
akan berlakulah halangan komunikasi..:P babai.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan