Khamis, 13 Oktober 2011

ape kabo????

ape kabo semua???
lama tau i tak hupdate bebelog ni..
buzy ler katakan..:)
kan keja shift.. tu buzy ckit...(kunun ler)
2 week untuk praktikal aku kena di radiotherapy...
semua staffnya best giler...:)
................................................................
.....................................................
.........................................
..........................
................
.........
....
..ni ler picture2 yang aku sempat snap...:)
 ni masa kat MRTU... 
bersama kak Rosni..:)
best tau...
yg nun kat belah cna tu c pat.. merangkap rumate aku....
ni time x dak keja .....
........................................................................................................
..................................................................................
............................................................
............................................
....................................
..........................
....................
..........
.......
...
..
ni pulak CI JUiter....
ci= clinical instructor...
memang best... garang tapi penyanyang...
plus lagik dia mau kita betul2 paham n tau...

p/s.. attachment d RTU memang best...
selain tu..
banyak benda baru aku blajar...
terutama nilai kasih sayang kita pada kedua orang tua...
another thing yg aku tau.. kita mesti jaga kesihatan kita...
sebab.. banyak penyakit sekarang berkaitan denagn gaya pemakanan kita...
so.. setart dari sekarang.. kena jaga pemakanan..:)
nway.. this week i kena attach kat BURN unit..
agak boring.. sebab target tak da..
da la tu.. the first 3 days aku kena shift malam..:(
apa2 pun... rakan2 aku smuanya best2...:) 
credit to them... fifie,mala@seri,anne,wawa n qyrah..:)
k ler.. i nak sambung wat case study..
tata..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan