Jumaat, 14 Oktober 2011

Jangan BENCI bilang CINTA....

hula semua.....:)
berkaitan ngan tajuk entry aku...
meh kita sama-sama cuba fahami dan selami maksud quote ito..
sebelum tu.. ingin patik tegaskan d halaman ini.. bahawa..
tajuk entry kali ni memang tak ada kena mengena ngn yang hidup.. mahupun yang telah mati...
so.. this is just my point of view...
JUST MY POINT OF VIEW...


JANGAN BENCI BILANG CINTA....
JANGAN BENCI BILANG RINDU...

awak-awak semua.. mesti penah dengar lirik lagu tu kan...
jangan nak tipu tau.. dosa...
huhuhuhuhuhuhu..
bah related to the topics above..
i would like to say..
if you love someone.. love la..
but, if you already break with his/her..
please..please.. dont be so frust...
betul kah bi aku??:P
ememememe..
maksud aku kan.. kalu da putus tu.. jangan la cakap aku rindu dia...
aku rindu kenangan dia...
(cheh.. macam la aku tak penah cakap macam tu..:P)

p/s.. kalu break.. break la.. jangan la break tapi rindu..
rindu tu boleh.. tapi berpada2..;P
lastly.. live your life..
enjoy your life..:)
love you all...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan