Sabtu, 19 November 2011

raya AidilADHA hari tu...:)

salam...
atcully lama da aku nak update pasal raya aji ni..
tp bru ada masa skng...
well u know ler.. pas exam da merdeka kunun....
tu la pasal kaw-kaw hupdate bebelog..;)
(................................................................................................................)
<.....................................................................................................>
=..........................................................................................=
+.................................................................................+
*.................................................................*
^............................................................^
$................................................$
@.........................................@
{...............................}
[.......................]
~.............~
nah tak tau uda macam2 muka da ku wat kat atas...;)
atculy.. ni 2nd time aku x balek uma time raya aji..
1st time masa d UMS...
2nd time msa d KSKB..
akhirnya.. and to be honest.. 1st time aku sembayang RAya tau...
rasa sayu jer bla dengar orang bertakbir....
tapi still boleh tahan ler dr air mata mengalir..:)

 aku n nia..:)
posing sakan..:)
masa ni da hbs semayang raya aji...
otak pon pikir nak makan apa..
sebab time ni, Kafe tutup..

 bi pagi seblm kami p surau..:)
sempat lagik posing2 sakan....
dr kiri:aku,nia,wawa kecik n wawa besar..

 tet.. mak ai...
tembabnya pipi kami 2..:)
so cute..:P
nia pakai tudung segi..
aku plak yang ober.. siap pakai lilit2 
syukur x terbelit leher aku eri tu...:)

 posing lagi...:)
memang kami ni... pantang ada masa..
mesti mau posing..:)

 dlm ramai2 K1/11..kami 8 orang jer wakil untk semayang raya...
dr kiri: rozie,qiqie,wawa besar,wawa kecik,aku,sukma,kak zyai n nia (tukang snap gambar..)

 pandang sekali macam mama n anak..
pandang 2 kali macam kakak n adik
pandang kali ketiga bru tau.. kawan rupanya..:P
hehehehehhe..
moral of the story..
jgn begambar ngn orang yang saiznya lebih kecik dari anda..:P
sebab.. kebesaran saiz badan anda akan nampak terang,jelan n nya lagi bersuluh..:P

tara............
dalam kerisauan kami untuk mencari makan,...
akhirnya...kami d hidingkan sate n nasi himpit ..
thanx untuk penganjur..:)
tau2 jer diaorang kami lapo..:P
last2... kami menapai nasi himpit...:)

p/s.. best ler ngn kawan2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan