Sabtu, 19 November 2011

dengar CEraMah ker.... MeNIKAH????

hey.. waly..waley hey...
aku pon tak paham
segala pict d bawah ni menunjukkan kami macam mau p meNIkAH...
hahahahahahah
atcully..
time ni kami mau p dengar ceramah...
pasal wanita if i not mistaken..:)
tapi.. pake baju kurung.. bagai nak RAk..
macam orang mau p meNikah...
lucu weh..:P

 ni gambo mereka duo..
tapi aku pon mau gak masuk..
ala.. omputeh cakap interprame..:)
akibatnya.. kepala hotak aku jer masuk...

 ni gambo kami berlima...
c shane2 tak ikot.. kan dia NoN muslim...
jadik x p ler...
gambo ni ayu giler kami duduk... 
mcm mau kena pinang jer..
n yes... sekali pandang..
kami cm kumpulan nasyid jer...
ujung2 pink.. pas2 itam...yg tengah tu purple...
drkiri:aku,kina,adek,rosma n nia

 dah agak2 5 minit duduk ayu...
tangan ku tak dapan menahan untuk memPEACE..
hahahahahha..
sekali.. hamik ko... orang semua ayu2...
control2 macho... tengok gaya aku...
duduk ayu.. sekali tangan.. PEACE..PEACE..PEACE.. NO WAR...;)

 apa macam???
ayu ker???
hahahahha macam mama budak ada ler...:P
busar macam GhaJAH....:P
 gambar ni menunjukkan aku yang Ghemok jadik ckit selim...
tapi aku ckit kompuse...
perasan kah apa yang aku tunjuk????
sekali pandang cm pakai emas... rupanya yang d tunjuk tu jam tangan jer..:)
ni la seni reka dalaman bilik kami...(tiba2)

 fine... pas abis ceramah..
kami pon chow...
tapi sblm chow...
sempat lagi gambo2...
camera...camera...camera..:)
shantek kan pose aku???
soap pegang payung...macam la air ujan tu tembus atap audi...
by the way... ni la audi kami....:)
tempat untuk berkumpul atau wat perhimpunan..;)

i like2 this pict..;) 
so sweet, macam gula batu..:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan