Sabtu, 19 November 2011

semester 2 yAng Akan BerAkhir...:')

tok..tok..tok...
ketok..ketok...ketok...
ketik...ketik...ketik...
pejam celik...pejam celik..pejam celik...
dah nak habis semester dua aku sebagai student nurse...
maknanya.. dah hampir setahun aku menjadi warga KKM.. n da hampir setahun aku jadik warga bumi kenyalang....:)
tak sangka... mcm baru semalam jer aku jejak kaki d sini....
hopefully kami semua lulus dengan cemerlang untuk finale exam kami..;)
yer ler.. tahun depan nak jadik SENIORita uda... Sem tiga la katakan..:)
bersempena ngn keSENIORitan kami pada tahun depan... 

hehehehe...
d sini aku ingin paparkan gambar group kami...:)
group 6..:)
ketua kumpulan untuk sem ni aku ler..:P
hehehehehehe
nway, if I not mistaken.. 
untuk sem 1 pon aku ada upload gak...
atcully x da pon ahli kumpulan yang bertukar...
jadi makin lama.. makin kuat la ikatan antara kami..
sampai mengelarkan group kami sebagai family "ONGKEY"...
heheheheheheheheehehhe...

 gambar ala2 formal gitu...
aku suka yang ni...
sweet jer picture kami...
5 pakai tudung...
5 lagik pakai cap..:)
dr kiri bdri : aku,kina,adek,ain n qyrah
drkiri ddk: cha2,anne,pat,cyla n polin...

 untok gambo ni...
aku tak tau nak kata apa..
kami 5 orang d belakang.. gaya statik sebijik cm gambar yg 1st
diaorang yang duduk jer yang ada tukar gaya..
sungguh tidak adilll..:P

 ha....hamek ko...
ni gaya ala pemain bola sepak..:)
pose pon ala2 pokok setengah tumbang..:P
hehehehehe
yang ni kedudukan pon da berubah..
pandai2 ler detact kami yer..:)

 ni dari tepi..
aku tak tau sapa yang snapkan gambo ni...
boleh d kira candid lah kan???
tapi... walaupun candid...
c pat la paling manang...
sempat lagik dia tengok kamera..:)

tweet...tweet..tweet...
ni pun antara yang paling aku suka..:)
rasa cm adik beradik jer..:)
best ler..
two thumbs up ngn diaorang...
semua dapat bagi kejasama kalu wat aktiviti ataupun tugasan..:)

p/s...aku baru perasan...
kami semua pakai blaer...
tujuan utamanya.. untuk menyembunyikan bip kami yang mc kaler ijau...
apa2pon.. semart kan kami??? cm yang betul2 da bekerjaya..:) 
hehehehhe
love u all guys.. hope we can finish our study together..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan