Jumaat, 2 Disember 2011

Perhimpunan yang mendebarkan...

okay guys... pagi tadi dengar ceramah pasal infection control..
then petang baru kami ada perhimpuan pelatih..
sungguh berdebar2 tau.. yelah.. result dah nak di umumkan..
tu yang sejok... gegar 1 badan...
taku tol.. mana tau kena reseat...
tp syukur alhamdulillah..
pass juga exam..
101 student intake k1/11..
kami semua pass...
:)
tu yang bangganya tu...
sebelum Ketau Program umum..aku da nangis...
bila da d announce...
aku rasa aku antara yang paling kuat teriak...macam2 perasaan ada... happy,gembira n mcm2 ler...
(kiranya emosi tak stabil ler..:P)

nway...perhimpunan ni yang last bagi sem ni...
sungguh touching tau..
apa tidaknya...
senior sem 6 yang conduct... (kan ni sem akhir diaorang..)
means, ni last diaorang bergelar student...


 ni la gamatnya suasana auditorium..
semua student sem 6 bersalam ngn tutor yang ada...
erm.. touching giler...

 ups... jangan heran tau... lelaki pon ada gak yang jadik nurse..
gelaran diaorang plak "MALE NURSE"...

 i like de abg in de pict..:)
muahahahahahahaha
guys.. teka sape...sapa dapat teka aku belanja tengok wayang d lappy aku...

p/s.. hopfully.. kami 101..sampai sem 6..:)
AMIN...
berita sedih.. mumi kami myb bertukar...
sebab miss Jeannie sambung study..(sedih woooo)
(tahan air mata dlm ati)

1 ulasan:

  1. muahahahaha...
    aku tau sapa...
    abang hadi kan...
    yeah2x ika belanja... :P

    BalasPadam