Jumaat, 2 Disember 2011

tahun satu yang berakhir..:'(

2 Disember 2011..
dengan ini di istiharkan semua studen NURSE K1/11 seramai 101 orang...
berjaya naik ke TAHUN 2 SEM 1...
maknanya... ampulate akan bertukar dari kaler hijau ke kaler biru..:)
rasanya cepat je masa berlalu.. macam baru kelmarin ja daftar sebagai student sem 1..
sekarang da naik sem2.. pas ni naik sem 3...
insyallah.. sampai tamat study..
:)

 ni la ampulate aku dari sem 1.. ari ni last aku pegang..a.k.a guna pakai....
aku akan merinduinya...

 ni la gaya2 kakak sem 3..:)
bukan lagi bakal2..
tapi memang akan naik sem3...:)
posing maut beb...
padahal c nia tu kontrol dr terjatuh..:P

 kina la paling manang..
muka macam mau senyum...
tapi pandang akli ke dua..macam mau nangis..
kali ke 3.. macam mau marah..
huhuhuhuhu kompuse aku..:Phehehehehe

 my last face.. wearing green ampulate..:)
next year.. merangkap next sem.. kami akan pakai kaler biru..
comey tak aku pakai tudung segi???

 mereka lagi..:)
so goges...
shane,kina n rosma...

 erm.. aku pon tak paham apa motif posing ni...
adek-merenung masa hadapan..
shane n kina... berpimpin tangan untuk turun tangga..:)

 so cutie kan..:)
jgn jelous.. ni lagaya kebudak-budakan yang comel 
tangga pon, tangga la... 
janji dapat posing..:)

ni la pose maut yang paling...
heheheheheh
motif: terlalu gembira sehingga ekspressi sukar ditonjolkan...

p/s... best.. pas ya.. sik payah pikir pasal result..
pas ya.. dah leh enjoy..:)

2 ulasan: