Rabu, 27 Februari 2013

tulus betul hati mu...

salam u alls...
heheheehhehehe
hari ni aku mau berceritera tentang kejadian kami yang berlaku pada hari ini...
(kwang3x...)

kalu tinguk tu tajuk aku bah... punya la bermanner @ skematitis...
hehehehehehe..
maka-maka.. benda yang dibuat tu salah...
(ups.. da tau salah masih lagi mau d story mory..)

cerita ni berlaku tadi la...
(kan aku am syift)
jadinya... keja pagi opkos la buzy giler...
giler pon tak buzy cm kami...
(huahuahuahuahuahua)
keja punya keja....
tak tengok jam...(kono nya lah... :P)
sekali tengok da dekat pukul 1 lbih...
da agak-agak dekat jam 1.30...
aku n 2 org kawan aku pun p la duduk dekat belakang...
(amik mod mau pulang uda ni)

tiba-tiba.. muncul idea bernas kawan aku ni...
dia cakap...
apa kata hari ni kita minta izin balik awal dengan CI (clinical instructor) 
alasannya... sebab kami tak da duduk rehat n mau p beli makan.. (agak-agak bernas kah??)
bah jadi aku n satu orang kawan aku ni pun ON jer...
jadinya.. kami angkut beg...
pelahan-lahan jalan ikut pintu depan cari CI...
dengan harapan dapat kebenaran pulang...
sekali kami cari punya cari tak jumpa....

and guess apa kami buat pas tu????
dengan selamba badak nya kami bertiga kc tinggal pesan dengan kakak staff ...
bagitau yang kami da turun awal.. sebab mau beli makan n mau pulang....

trus tu kakak  staff cakap...
jujur n tulus juga kamu dek....

hehehehehe
kami tiga pun apa lagi... senyum-senyum sumbing turun...

p/s...1- dunt try this at ward- nanti kena marah oleh kakak baju biru...
2- buat jahat berpada-pada... nanti badan binasa...
3- ^________________________________^
senyum lebar-lebar.. sebab assesment untuk kompetensi  and effektif dah di buat...
thanks to kakak CI...:)
I LOVE U... (harap-harap dapat markah tinggi)
4- k la... babai....

muahahahahahahaaha....

^________________________________________________________^


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan