Rabu, 27 Februari 2013

What SaY yOu???....


kerajinan telah mendatangi aku...
inilah hasil terlibat dalam kumpulan kreativiti dan inovasi
hahahahaahahahahaha
(sesungguhnya aku tergolong dalam golongan manusia-manusia yang kuat perah santan...)



what say you number one ???
kalu benda ni terjadi????
if aku la kan...
opkos la aku ketawa dulu baru tolong kawan aku...
(hehehehehehehe jahat bebeno aku ni..)

tapi kalu hp yang jatoh...
na .. maunya MEKONG 7 hari & malam....



what say you number two ???
kalau ada sign board macam ni???
punya la bikin kompuse....
senang ati uda mau turn...
maka-maka sign board tu TIDAK BOLEH TURN....
memanas?????
hehehehehehehe




what say you number four ????
try this while you are alone...
so... keBUDUHAN tu.. dapat disembunyikan dari pandangan makhluk-makhluk TUHAN yang lain...
muahahahaahahahahaahahahahahaaha


What say you number five???
no body is PERFECT...
so for girls...
if u want a perfect boy....
go buy KEN... (ala bf c barbie tu bah...)



what say you number six?????
apa kata nabil...
"lu pikir la sendiri"....

p/s... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan